Vraag & antwoord over illi-tv
Hoe gaat het verwerken van informatie in zijn werk?
Zodra wij de informatie over de interesses van bewoner(s) goed van u hebben ontvangen, dan krijgt u een bevestigingsmail. Vervolgens gaan wij met de informatie aan de gang. Wanneer wij de informatie hebben verwerkt, dan zetten wij dit op afstand klaar in het betreffende illi-tv op locatie. Hierna wordt u (en eventueel ook de zorgmedewerker) op de hoogte gesteld dat het klaarstaat.
Geldt dit ook voor het Magisch Interactief Schilderij (MIS)?
Ja, het MIS is de voorganger van illi-tv en het verwerken van de informatie gaat op exact dezelfde manier.
Zijn hier kosten aan verbonden?
Nee, voor het verwerken van informatie zijn geen kosten verbonden. De zorglocatie heeft de illi-tv al aangeschaft of gehuurd. De informatieverwerking en berichtgeving is onderdeel van onze service.
Hoelang duurt het verwerken van de interesses van bewoner(s)?
Het invullen van de interesses van bewoner(s) duurt gemiddeld 5 minuten. Vervolgens gaan wij van illi-tv ermee aan de slag. Het verwerken doen wij zelf en handmatig, maar wij streven er naar dit zo snel mogelijk te doen. Gemiddeld duurt het ongeveer 5 werkdagen van het moment van bevestiging totdat het klaarstaat in de illi-tv.
Moeten alle vragen worden beantwoord?
Nee, dit hoeft niet. Met relatief weinig informatie kunnen wij al hele mooie dingen doen. Zo is informatie het ook al prima als wij de muziek voorkeuren van iemand weten of bijvoorbeeld waar iemand is opgegroeid. Het mag natuurlijk wel heel uitgebreid en gedetailleerd!
Kunnen de interesses van bewoner(s) later nog worden aangepast?
Jazeker, u kunt ten alle tijden aanvullingen of aanpassingen aan ons doorgeven. Dit is juist heel goed, zo blijft de illi-tv dynamisch.
Hoe zit het met privacy?
Wanneer wij informatie van u binnenkrijgen, dan gaan wij hier uiterst zorgvuldig mee om. De informatie wordt alleen getoond op de locatie. Voor meer informatie over de privacy kunt u de Privacyverklaring van illi Engineering BV bekijken.
De zorglocatie beschikt niet over een illi-tv. Wat kan ik doen?
Wij hebben momenteel een vrijblijvende proefperiode van 2 weken beschikbaar. De installatie van illi-tv is zeer gemakkelijk. Daarnaast komen wij graag langs op locatie om de illi-tv te demonstreren.
Kan ik ook foto’s of een videoboodschap toe sturen?
Jazeker, u kunt de informatie sturen naar het speciale WhatsApp nummer 0612455448 of via de mail naar info@illi-tv.nl. Wanneer uw gestuurde foto’s een titel hebben, zal dit ook meegenomen worden in de verwerking.
Mag ik ook alleen foto’s of een videoboodschap insturen?
Jazeker, de informatie die u ons toestuurt zetten wij dan klaar voor uw dierbare. Wij hebben in dit geval wel uw gegevens en de gegevens van uw dierbare nodig om de aanvraag in behandeling te nemen.
Mijn vraag is nog niet beantwoord
Mocht het zo zijn dat u er niet helemaal uitkomt of een andere vraag heeft. Dan kan ten alle tijden met ons contact worden opgenomen. Dit kan via ons telefoonnummer: 020-2479333 of per mail: info@illi-tv.nl.